نارون

یک چیزهایی مثل باستان شناسی و ...

نارون

یک چیزهایی مثل باستان شناسی و ...

یه فسقلی

وقتی یه نفر دلش می گیره با خودش فکر می کنه که چرا این اینطور شده 

وقتی یه نفر دلش می گیره با خودش می گه ای کاش بتونم یه مسافرت برم 

یه دل سیر داد بزنم 

یه دنیا گریه کنم  

یا این که یه شهر پیاده روی کنم 

اما وقتی هیچ کدوم از این ها را نتونه انجام بده دوست داره یه بیابون پیدا کنه بره اونجا زیر آفتاب داغ بشینه و حموم آفتاب بگیره 

شاید اون وقت آفتاب بزنه به سر مبارک  و یه مقدار سر عقل بیاد. 

حالا اگه این شخص یه باستان شناس باشه می دونید چیکار می کنه؟ 

هیچی یا به عکس های قدیمی نگاه می کنه یا این که می ره تو سایت باستانشناسی تو بربیابون 

اون وقت خودش را با گذشته های دورتر مشغول می کنه جالبه که اونجا ممکنه با هیچکس حرفی نزنه ولی وقتی که از تو سایت می آد بیرون کلی دست نوشته همراهشه که آخرش می شه یه کتاب مثل همه کتاب های دیگه اما اون این بار یادش می مونه که این مطلب را وقتی نوشته که خیلی از همه مردم دلش گرفته بود.  

دست آخر هم می شه یکی مثل این فسقلی 

نظرات 8 + ارسال نظر
مدیریت حرفه ای تبلیغات دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 05:22 ب.ظ http://www.parsian-click.com

با سلام و عرض احترام به شما وبمستر گرامی

سیستم حرفه ای تبلیغات پارسیان کلیک ، شما را به فعالیت در این سیستم پیشرفته که حرفه ای ترین و معتبرترین سیستم کلیکی در ایران می باشد ، دعوت می نماید.
شما قادر خواهید بود در این سیستم با شرایط بسیار خوب ، کسب درآمد نموده و یا تبلیغات خود را در سایت اعضای سیستم به نمایش درآورده و آمار بازدید سایت خود را به شکلی باورنکردنی بالا ببرید و همچنین از خدمات ویژه اعضا استفاده نمائید.

با سپاس
ارائه توضیحات بیشتر در پایگاه :
www.parsian-click.com

ماهک شنبه 16 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:09 ق.ظ

خوشحالم که هستی...یادت باشه پیله های تنهایی همیشه دستاوردهای بزرگ داره.و شاید باور نکنی که برای من اغلب اوقات زیبا ترین و ارام ترین لحظاتند...

ح.ا بی نقطه دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:34 ق.ظ http://zendegisagi.blogfa.com

و این است یک کامنت مثل کانت هایی دیگر...

جستار دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:54 ق.ظ http://m-norouzi.blogfa.com

صدای پای عید می آید. عید قربان عید پاک ترین عیدها است عید سر سپردگی و بندگی است. عید بر آمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش است. عید قربان عید نزدیک شدن دلهایی است که به قرب الهی رسیده اند. عید قربان عید بر آمدن روزی نو و انسانی نو است.

عید قربان، جشن رهیدگی از اسارت نفس و شکوفایی ایمان و یقین بر همه ابراهیمیان مبارک باد

شبنم پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 04:46 ب.ظ

یعنی این فسقلی هم یه باستان شناسه که دلش خیلی گرفته؟ :(

کوروموزوم نا معلوم پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:52 ب.ظ http://xxxy.blogsky.com

وقتی من دلم میگیره احتیاج شدیدی دارم که تنها نباشم بسته به اینکه اون لحظه تو مود چه کسی باشم دلم میخواد یکی کنارم باشه حرفامو گوش کنه و فقط تایید کنه و شروع نکنه به نصیحت و این حرفا.
بعد که شنید تنهام بذاره تا بشینم فکر کنم که چطوری میتونم مشکلیو که باعث دل گرفتگیم شده به بهترین شکل حل کنم.

ناهید شنبه 30 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 02:49 ب.ظ http://avazE-betyar.blogfa.com

تنهایی دوست داشتنی ترین لحظات است اگر دریابی اش
..
.
.اما نه همیشه

جستار یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:29 ق.ظ http://m-norouzi.blogfa.com

آفتاب و عقل ؟؟؟ تا حالا نشنیده بودم ! معمولا آدم داغ می کنه عقلشو از دست می ده !!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد