نارون

یک چیزهایی مثل باستان شناسی و ...

نارون

یک چیزهایی مثل باستان شناسی و ...

و باز هم شعری دیگر

این شعر را از خانم آقاسیان سرودن و من به خاطر این که خیلی تصویر قشنگی را ترسیم کردند در وبلاگم می گذارم امیدوارم شما هم خوشتون بیاد

 

 

 

شکسته می شوم ولی، سلام می کنم به تو

کنار پنجره شبی گریز می زنم به تو                             

                                همیشه حجم سرد تومدام سهم من شده

                                    و چشم انتظار من همیشه ریشه کن شده                                

غریبه ! می روم ولی ، تو بی سلام و بی کلام

غریبه ! می رسی شبی به بی کسی ! به لحظه هام !                                                                   

                                                 شکسته ای شدم ولی ، سلام می کنم چرا ؟

                                                 کنار پنجره هنوز سه تار می زنم چرا؟

 

نظرات 3 + ارسال نظر
جستار چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:40 ق.ظ http://m-norouzi.blogfa.com

نالد به حال زار من امشب سه تار من
این مایه ی تسلی شب های تار من
اشگ است جویبار و من و ناله ی سه تار
شب تا سحر ترانه ی این روزگار من
یا علی مدد

ناهید چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:27 ب.ظ http://betyar.persianblog.com

از اینکه انقدر به شعرهام لطف دارید ممنون.
این روزها برای مسیحی که مرده است
هر کس که خواست حضرت مریم شود نشد
شاعر : دکتر قلی پور

موسی دانش جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:35 ب.ظ

سلام دوست جوان
راه برو تا پات واز شه
تورو چه به این حرفها
بهتر نیست حرفهای خودتو بزنی
بامید دیدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد